Home » » Να πώς θα ξυπνάς νωρίς το πρωί χωρίς δυσκολία!

Να πώς θα ξυπνάς νωρίς το πρωί χωρίς δυσκολία!

Written By COSMOS NEWS on Τρίτη, 18 Οκτωβρίου 2016 | 11:00:00 π.μ.


Αν πολλές ημέρες δυσκολεύεσαι να σηκωθείς από το κρεβάτι σου έχουμε πανεύκολους τρόπους για να δώσεις ενέργεια στον οργανισμό σου…
πρώτα όμως έλεγξε:


Tο θυρεοειδής σου

Ο θυρεοειδής είναι πολύ μικρός κι όμως θαυματουργός! Όχι μόνο ελέγχει το μεταβολισμό, αλλά και τα επίπεδα ενέργειας στον οργανισμό σου. Επίσης, σχετίζεται με απότομες αλλαγές στη διάθεση και πλήθος άλλων λειτουργιών, όπως η πίεση και η αυξημένη χοληστερίνη. Γι’ αυτό φρόντισε να ελέγξεις τη σωστή λειτουργία του, ειδικά αν νιώθεις συχνά και χωρίς λόγο κουρασμένη ή αν έχεις ανεξήγητες μεταβολές στο βάρος ή στη διάθεσή σου. Μπορείς να σιγουρευτείς κάνοντας απλά μια εξέταση αίματος.

Το Μαγνήσιο σου

Το μαγνήσιο βοηθάει τον οργανισμό να μετατρέψει τη γλυκόζη σε ενέργεια, έτσι χαμηλά επίπεδα μαγνησίου στον οργανισμό προκαλούν κατάπτωση. Για να έχεις καθημερινά την ενέργεια που χρειάζεσαι πρέπει να προσλαμβάνεις 320mlgr μαγνησίου. Μισή κούπα σπανάκι μπορεί να σου εξασφαλίσει την ενέργεια που χρειάζεσαι ή  φάε απλά 15 αμύγδαλα, λίγα σύκα ή ηλιόσπορους.

tricks για να ξυπνάς εύκολα το πρωί!


1. Μάθε γιατί πρέπει να ξυπνήσεις
Το κίνητρο είναι ίσως ένας από τους σημαντικότερους λόγους που θα σε κάνουν να σηκωθείς από το κρεβάτι. Ψάξε να βρεις το δικό σου. Μπορεί αυτό να είναι το πρωινό με την οικογένεια σου, η πρωινή άσκηση, ή προετοιμασία σου για μια δύσκολη μέρα. Αφού αποκρυσταλλώσεις το λόγο για τον οποίο θες να ξυπνάς, ενημέρωσε τους γύρω σου για αυτή την αλλαγή.
2. Ρύθμισε το πρωινό σου πρόγραμμα
Αφού έχεις ξεκαθαρίσει στο μυαλό σου, ποιες δραστηριότητες θέλεις να κάνεις όταν ξυπνήσεις, σκέψου τι άλλο κάνεις συνήθως το πρωί. Αυτό μπορεί να σε βοηθήσει να κοιμάσαι μερικά λεπτά επιπλέον. Εάν για παράδειγμα θέλεις να παίρνεις το πρωινό σου με την υπόλοιπη οικογένεια, ετοίμασε από το βράδυ τα ρούχα για το γραφείο, ή εάν συνηθίζεις να παίρνεις τον καφέ σου απ' εξω περιμένοντας για δεκαπέντε λεπτά στην γραμμή στην καφετέρια, άλλαξε πρόγραμμα; Αγόρασε μια καφετιέρα με χρονοδιακόπτη. Έτσι θα απολαμβάνεις τον καφέ σου όπως τον θες και δεκαπέντε λεπτά επιπλέον ύπνου.
3. Μάθε το ρολόι του σώματος σου
Είναι πολύ σημαντικό να ρυθμίσεις αυτό το ρολόι. Για αρχή προγραμμάτισε ένα οκτάωρο ύπνου μέχρι να χτυπήσει το ξυπνητήρι. Επανέλαβε το  για μερικές εβδομάδες, ακόμη και τα σαββατοκύριακα για να δεις πως ανταποκρίνεται το σώμα σου. Αλλά πρέπει να γνωρίζεις πως μερικοί άνθρωποι εκ φύσεως δεν μπορούν να πάνε για ύπνο νωρίς το βράδυ ακόμη και αν έχουν πρωινό ξύπνημα.
4. Κλείσε τηλεόραση και Η.Υ
Εάν με το που κλείνεις την τηλεόραση και τον ηλεκτρονική υπολογιστή πηγαίνεις για ύπνο το μόνο σίγουρο είναι πως ο ύπνος σου μόνο ξεκούραστος δεν θα είναι. Κλείσε τα πάντα, τουλάχιστον μία ώρα πριν ξαπλώσεις.
5. Άσε το πρωινό φως να μπει στο υπνοδωμάτιο σου
Το λαμπερό φως που μπαίνει από το παράθυρο, ειδικά το καλοκαίρι συντονίζει το σώμα σου με το ξεκίνημα της καινούριας μέρας και σε βοηθά να σηκωθείς με συνοπτικές διαδικασίες από το κρεββάτι.

6. Επαπρογραμμάτισε το απογευματινό σου πρόγραμμα
Ρίξε μια ματιά στις απογευματινές σου δραστηριότητες και ίσως εκεί ανακαλύψεις τους λόγους που δεν μπορείς να κοιμηθείς ή να ξυπνήσεις νωρίς. Εάν για παράδειγμα κάνει γυμναστική μετά το δείπνο αυτό σίγουρα θα σου προσφέρει έναν φτωχό ύπνο. Επίσης φρόντισε η δουλειά σου και οι υποχρεώσεις στο γραφείο να μην διαρκούν μέχρι αργά.
7. Μετακίνησε το ξυπνητήρι από το κομοδίνο σου
Όταν το ξυπνητήρι βρίσκεται ακριβώς δίπλα σου, πολύ εύκολα μπορείς να το αγνοήσεις και να ξεκλέψεις μερικά λεπτά ύπνου, ή ακόμη και μερικές ώρες φτάνοντας αργοπορημένη στη δουλειά. Ένας πολύ έξυπνος τρόπος για να μην πέφτεις σε αυτή την παγίδα είναι να τοποθετήσεις το ξυπνητήρι όσο πιο μακριά από το κρεββάτι σου γίνεται. Θες δεν θες θα αναγκαστείς να σηκωθείς.
8. Μην ξεφεύγεις τα Σαββατοκύριακα
Επειδή έχεις ρεπό στο Σαββατοκυρίακο δεν σημαίνει πως πρέπει να την βγάλεις στο κρεβάτι. Ακολούθησε το ίδιο πρόγραμμα ώστε να παραμείνει σταθερό το ρολόι του σώματος σου. Και από την άλλη, με την θάλασσα να είναι δυο βήματα από σένα, είναι λογικό να επιλέξεις την υπνοθεραπεία από την ηλιοθεραπεία;


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ

twitter facebook google plus YOUTUBE rss feed email

E-MAIL mymosxato@gmail.com

Το "MY MOSXATO" είμαστε όλoι εμείς. Στείλτε μας το άρθρο σας, την είδησή σας, το δελτίο τύπου, την καταγγελία σας, την φωτογραφία σας, το video σας στο "e-mail" μας και θα δημοσιευθεί άμεσα. Με την βοήθειά σας γινόμαστε καλύτεροι! "ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ e-mail"

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ





Θερμιδομετρητής:

 


Αυτή ή εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα
Support : Δημιουργία και Συντήρηση Ιστοσελίδας |COSMOS NEWS Copyright © 2011-2016. Το Μοσχάτο Μου-ΝΕΑ ΠΟΛΗ ΜΟΣΧΑΤΟ ΤΑΥΡΟΣ - All Rights Reserved
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...