Home » , , » Δίαιτα; Οι τέσσερις κανόνες που θα λατρέψετε

Δίαιτα; Οι τέσσερις κανόνες που θα λατρέψετε

Written By ΤΟ ΜΟΣΧΑΤΟ ΜΟΥ on Πέμπτη, 20 Οκτωβρίου 2016 | 10:00:00 π.μ.

Γιατί η σωστή διατροφή δεν είναι μόνο θέμα περιορισμών
Οι απαγορεύσεις, γενικώς, κάνουν την προοπτική της δίαιτας να ακούγεται, σε κάποιους ανθρώπους, σκέτος εφιάλτης. Εάν κι εσείς νιώθετε ελαφρώς κουρασμένη από τους περιορισμούς της διατροφής σας, σας έχουμε ευχάριστα νέα. Υπάρχουν κάποιοι κανόνες που εγγυώνται απώλεια βάρους και θα σας κάνουν να τους λατρέψετε.

1) Απολαύστε ένα πλούσιο πρωινό
Είναι τεράστιο λάθος να αποφεύγετε το πρωινό, προκειμένου να γλιτώσετε θερμίδες αφού, αυτό είναι το γεύμα που βοηθάει τον μεταβολισμό σας να ξεκινήσει τις καύσεις του. Το πρώτο γεύμα της ημέρας πρέπει να περιλαμβάνει πρωτεΐνες, προκειμένου να περιορίσει την επιθυμία για ζάχαρη, στην συνέχεια της ημέρας, αλλά και φυτικές ίνες, οι οποίες θα τιθασεύσουν την πείνα. Μία ομελέτε με λαχανικά, ένα smoothie με φρέσκα φρούτα ή γιαούρτι με βρώμη είναι εξαιρετικές επιλογές.

2) Πείτε «ναι» υδατάνθρακες
Πριν, βέβαια, αρχίσετε να πετάτε από την χαρά σας, να σας προειδοποιήσουμε ότι δεν μιλάμε για κέικ και μπισκότα. Οι απλοί υδατάνθρακες, που περιέχονται στο λευκό αλεύρι, έχουν χαμηλή διατροφική αξία και περισσότερες θερμίδες απ' όσες χρειάζεται ο οργανισμός. Σύνθετοι υδατάνθρακες, όπως η quinoa, το αναποφλοίωτο ρύζι και η βρώμη, αλλά και τροφές, όπως τα ζυμαρικά ή τα κράκερς, φτιαγμένα από αλεύρι ολικής άλεσης είναι ιδανικά- πάντα, φυσικά, σε λογικές ποσότητες΄. Οι σύνθετοι υδατάνθρακες, όχι μόνο είναι γεμάτοι φυτικές ίνες, που βοηθούν στο αίσθημα του κορεσμού, αλλά περιέχουν και πολύτιμες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία που χρειάζεται ο οργανισμός μας για την καλή λειτουργία του.

3) Ορίστε μία ώρα την ημέρα, που θα μπορείτε να το «ρίξετε έξω»
Είτε αυτό που λιγουρεύεστε είναι σοκολάτα, είτε τσιπς, ορίστε μία συγκεκριμένη ώρα, κάθε μέρα, την οποία θα μπορείτε να καταναλώσετε την αγαπημένη σας λιχουδιά- σε περιορισμένες ποσότητες, οι οποίες δεν ξεπερνούν τις 50 θερμίδες. Το να ικανοποιείτε τις γευστικές επιθυμίες σας είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να αποφύγετε να λυγίσετε και να καταναλώσετε τεράστιες ποσότητες ακατάλληλων τροφών αργότερα.

4)  Μην φοβάστε το φαγητό έξω
Η προσπάθεια για απώλεια των περιττών κιλών δεν σημαίνει ότι πρέπει να ξεχάσετε τα αγαπημένα σας μέρη για φαγητό. Επειδή συνήθως έξω οι μερίδες είναι υπερβολικές και τα πιάτα είναι υψηλής θερμιδικής αξίας, πάρτε μαζί έναν φίλο ή τον καλό σας, με τον οποίο θα μοιραστείτε το ορεκτικό το γεύμα και -γιατί όχι;- το επιδόρπιο.


 http://www.queen.gr
Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ

twitter facebook google plus YOUTUBE rss feed email

E-MAIL mymosxato@gmail.com

Το "MY MOSXATO" είμαστε όλoι εμείς. Στείλτε μας το άρθρο σας, την είδησή σας, το δελτίο τύπου, την καταγγελία σας, την φωτογραφία σας, το video σας στο "e-mail" μας και θα δημοσιευθεί άμεσα. Με την βοήθειά σας γινόμαστε καλύτεροι! "ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ e-mail"

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ





Χαμένος Θησαυρός-Κοινωνική Μέριμνα

Θερμιδομετρητής:

 


Αυτή ή εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα
Support : Δημιουργία και Συντήρηση Ιστοσελίδας |COSMOS NEWS Copyright © 2011-2016. Το Μοσχάτο Μου-ΝΕΑ ΠΟΛΗ ΜΟΣΧΑΤΟ ΤΑΥΡΟΣ - All Rights Reserved
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...