Home » » 5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνεις μετά το φαγητό (pics)

5 πράγματα που δεν πρέπει να κάνεις μετά το φαγητό (pics)

Written By ΤΟ ΜΟΣΧΑΤΟ ΜΟΥ on Τρίτη, 11 Απριλίου 2017 | 9:00:00 π.μ.

Πολλοί από εμάς λόγω έλλειψής χρόνου προσπαθούμε να «χωρέσουμε» όλα όσα κάνουμε σε μια ολόκληρη μέρα, σε λίγες ώρες.

Να φάμε, να κάνουμε μπάνιο, να γυμναστούμε. Αυτό όμως μόνο καλό δεν μας κάνει. 
Ειδικά με το θέμα του φαγητού πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί.
Αυτά είναι τα 5 πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να κάνουμε μετά το φαγητό όπως τα συγκέντρωσε το BrightSide: 
1) Μπάνιο
Το κλασικό που μας έλεγαν πάντα οι γονείς μας. Βέβαια, δεν χρειάζεται να περιμένουμε 3 και 4 ώρες, παρά μόνο 30 λεπτά. Και ο λόγος είναι απλός: όταν κάνουμε ντους ή μπάνιο η θερμοκρασία του σώματός μας αυξάνεται ελαφρώς. Για να αντιμετωπιστεί αυτή η αύξηση στη θερμοκρασία, το σώμα μας στέλνει λίγο περισσότερο αίμα στο δέρμα απ' ό,τι συνήθως. Αυτό μπορεί να διαταράξει τη διαδικασία της πέψης και μας επιβραδύνει τον μεταβολισμό. 
Η καλύτερη στιγμή για να κάνουμε μπάνιο είναι 30 λεπτά μετά από το γεύμα μας. 
2) Τσάι
Κάποιοι από εμάς έχουν την συνήθεια να πίνουν ένα φλιτζάνι ζεστό τσάι μετά το φαγητό για να... χωνέψουν. Αλλά οι μελέτες δείχνουν ότι το τσάι σχετίζεται με την αφομοίωση του σιδήρου. Ως εκ τούτου, τα παιδιά, οι έγκυες γυναίκες και τα άτομα που πάσχουν από έλλειψη σιδήρου πρέπει να αποφεύγουν την κατανάλωση του τσαγιού αμέσως μετά το φαγητό.. 
Οπότε η καλύτερη λύση μετά το φαγητό είναι ένα φλιτζάνι καφές ή απλά νεράκι. 
3) Ύπνος
Μπορεί πια να μην ισχύει ο μύθος ότι αν φάτε πριν κοιμηθείτε θα... παχύνετε, παρόλα αυτά αν κοιμηθούμε με γεμάτο στομάχι, αυτό θα προκαλέσει στον οργανισμό μας στομαχικές διαταραχές όπως για παράδειγμα καούρα. Επιπλέον, έχει αποδειχθεί ότι ο ύπνος αμέσως μετά το γεύμα ή το δείπνο αυξάνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου. 
Οι ειδικοί συμφωνούν ότι μετά το φαγητό πρέπει να περιμένουμε 2 ώρες μέχρι να πέσουμε στο κρεβάτι ή στον καναπέ. 
4) Γυμναστική
Αν πριν από τη γυμναστική σας έχετε καταναλώσει φαγητό είναι πιθανό να αισθανθείτε δυσφορία ή ναυτία. Επίσης ο κίνδυνος μυϊκού τραυματισμού είναι αυξημένος. 
Αν θέλετε σώνει και καλά να γυμναστείτε μετά το φαγητό, καλύτερα να περιοριστείτε σε έναν ήρεμο περίπατο και να ξεκινήσετε την άσκηση τουλάχιστον 2 ώρες αργότερα. 
5) Κάπνισμα
Μπορεί μετά το φαγητό να σας αρέσει να απολαμβάνετε ένα τσιγαράκι, όμως αυτό είναι εξαιρετικά επικίνδυνο. 
Μετά από το γεύμα σχεδόν όλα τα όργανα στο σώμα μας βοηθούν στην διαδικασία της πέψης. Αυτό κάνει τη νικοτίνη να απορροφάται καλυτέρα από τον οργανισμό. Επιπλέον, έχει αποδειχτεί ότι ο καπνός μπορεί να εμποδίσει την απορρόφηση των βιταμινών και ανόργανων συστατικών, συμπεριλαμβανομένων του ασβεστίου καθώς και των βιταμινών C και D. 
Φυσικά, είναι καλύτερο να σταματήσετε το κάπνισμα εντελώς. Αλλά αν δεν μπορείτε να μην καπνίσετε, τουλάχιστον περιμένετε να περάσουν 20 λεπτά. 

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ

twitter facebook google plus YOUTUBE rss feed email

E-MAIL mymosxato@gmail.com

Το "MY MOSXATO" είμαστε όλoι εμείς. Στείλτε μας το άρθρο σας, την είδησή σας, το δελτίο τύπου, την καταγγελία σας, την φωτογραφία σας, το video σας στο "e-mail" μας και θα δημοσιευθεί άμεσα. Με την βοήθειά σας γινόμαστε καλύτεροι! "ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ e-mail"

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ





Χαμένος Θησαυρός-Κοινωνική Μέριμνα

Θερμιδομετρητής:

 


Αυτή ή εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα
Support : Δημιουργία και Συντήρηση Ιστοσελίδας |COSMOS NEWS Copyright © 2011-2016. Το Μοσχάτο Μου-ΝΕΑ ΠΟΛΗ ΜΟΣΧΑΤΟ ΤΑΥΡΟΣ - All Rights Reserved
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...