Home » , , » Αναγνώστρια για τον αστυνομικό της γειτονιάς στο Μοσχάτο!

Αναγνώστρια για τον αστυνομικό της γειτονιάς στο Μοσχάτο!

Written By ΤΟ ΜΟΣΧΑΤΟ ΜΟΥ on Τετάρτη, 21 Ιουνίου 2017 | 11:33:00 μ.μ.



Όπως είναι ήδη γνωστό, λειτουργεί πλέον και στο Μοσχάτο ο Αστυνομικός της Γειτονιάς . Ένας θεσμός ο οποίος φημίζεται για τις δράσεις του και το κοινωνικό του έργο. Τα παιδιά έχουν ήδη επισκεφτεί μια φορά τη μητέρα μου στο σπίτι όπου χρειαζόταν ένα γνήσιο υπογραφής και λόγο κινητικών προβλημάτων δεν είχε την δυνατότητα να πάει στο Αστυνομικό Τμήμα. Μας εντυπωσίασε ιδιαίτερα η ευγένεια και η υπομονή τους, αλλά κυρίως η εξυπηρέτηση τους.
Στο τέλος τους ζήτησα συγνώμη για την ταλαιπωρία, μου είπαν πως δεν υπάρχει κανένας λόγος να ζητάω συγνώμη και πως από εδώ και πέρα ότι χρειάζομαι για την μητέρα μου, να τους καλώ και να τους ενημερώνω. Τους ρώτησα ποιες ώρες είναι διαθέσιμοι και μου απευθύνθηκαν ότι, κανονικά από τις 8 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ ανά δύο άτομα, αλλά ακόμη δεν λειτουργεί το γραφείο κανονικά, οπότε ή το πρωί ή το απόγευμα θα μπορούν να έρθουν.
Προσωπικά είχα μεγάλο πρόβλημα με τη μητέρα μου κάθε μήνα, γιατί χρειαζόταν το γνήσιο υπογραφής και όπως προείπα λόγο των κινητικών  της προβλημάτων δεν είναι εφικτό να τη μεταφέρω στο Τμήμα ή στο ΚΕΠ. Από ότι έμαθα από τη γειτονιά παρόμοιες επισκέψεις έκαναν και σε άλλα σπίτια ηλικιωμένων. Όλοι έχουμε μείνει πάρα πολύ ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες τους και ευχόμαστε να λειτουργήσει κανονικά. 
Λόγο δουλειάς λείπω πολλές ώρες από το σπίτι και προσωπικά θα ήμουν ιδιαίτερα χαρούμενη, αν λειτουργούσε ο θεσμός τους και πρωί και απόγευμα. Ώστε να έχει και η μητέρα μου έναν άνθρωπο να καλέσει για να του εκφράσει παράπονα και ανησυχίες. Αλλά και να της βεβαιώσει το γνήσιο της υπογραφής το οποίο μέχρι και τον προηγούμενο μήνα, έπρεπε να καλέσουμε δύο και τρείς φορές για να έρθει κάποιος Αστυνομικός, ο οποίος ερχόταν μετά από τέσσερις πέντε μέρες, εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων.
Χθες,  το πρωί τους βρήκα στο δρόμο και τους είπα ότι προέκυψε και άλλο ένα έγγραφο για τη φορολογική δήλωση της μητέρας μου και αν υπάρχει η δυνατότητα να περάσουν σήμερα  ώστε να το επικυρώσουν και αυτοί μου απάντησαν θετικά, αλλά μου ανέφεραν ότι θα είναι σε απογευματινή βάρδια, κανονίσαμε να έρθουν γύρω στις 5 το απόγευμα λοιπόν. Εγώ τους περίμενα λοιπόν αλλά δεν εμφανίστηκαν ποτέ. Κάλεσα στο τμήμα του Μοσχάτου και ρώτησα να μάθω αν θα έρθουν, αλλά ο Αξιωματικός Υπηρεσίας μου ανέφερε ότι άλλαξαν την υπηρεσία και τους έστειλαν αλλού. Κάτι το οποίο μου δημιούργησε μεγάλο πρόβλημα γιατί είχα πάρει άδεια από την εργασία μου για αυτό το λόγο. 
Υ.Γ.1.Θεωρώ ευθύνη και της Δημοτικής, αλλά και της Αστυνομικής Αρχής της περιοχής να κάνουν το θεσμό να λειτουργήσει.   
Υ.Γ.2. Δεν πιστεύω ότι είναι ευθύνη των παιδιών και δεν το καταλογίζω σε αυτούς. Επιτέλους όμως πρέπει κάποια στιγμή και η Αστυνομία να έρθει στην υπηρεσία του πολίτη.
Υ.Γ.3. Ευχαριστώ πολύ τα παιδιά και πάλι για τις υπηρεσίες τους και εύχομαι να τα βλέπουμε πιο συχνά.
Μαρία, Δημότης Μοσχάτου
Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ

twitter facebook google plus YOUTUBE rss feed email

E-MAIL mymosxato@gmail.com

Το "MY MOSXATO" είμαστε όλoι εμείς. Στείλτε μας το άρθρο σας, την είδησή σας, το δελτίο τύπου, την καταγγελία σας, την φωτογραφία σας, το video σας στο "e-mail" μας και θα δημοσιευθεί άμεσα. Με την βοήθειά σας γινόμαστε καλύτεροι! "ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ e-mail"

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ





Χαμένος Θησαυρός-Κοινωνική Μέριμνα

Θερμιδομετρητής:

 


Αυτή ή εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα
Support : Δημιουργία και Συντήρηση Ιστοσελίδας |COSMOS NEWS Copyright © 2011-2016. Το Μοσχάτο Μου-ΝΕΑ ΠΟΛΗ ΜΟΣΧΑΤΟ ΤΑΥΡΟΣ - All Rights Reserved
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...